hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گیلان| برای تکمیل آزادراه رشت-قزوین کمبود منابع وجود ندارد

گیلان| برای تکمیل آزادراه رشت-قزوین کمبود منابع وجود ندارد

استاندار گیلان با بیان اینکه برای تکمیل آزادراه رشت قزوین کمبود منابع وجود ندارد، گفت: چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه به استان گیلان اختصاص‌یافته و ابلاغ‌شده است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه شروع رسمی عملیات هشت کیلومتر جاده رشت به قزوین آغازشده است، اظهار کرد: در زمان سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و امیدواریم به‌زودی به پایان برسد. او با اشاره به کاهش حجم ترافیک در صورت اتمام آزادراه رشت به قزوین افزود: بسیاری از مسافران که برای سفر به استان گیلان می‌آیند، اغلب از جاده رودبار وارد استان می‌شوند که این امر باعث ایجاد ترافیک می‌شود و با افتتاح این پروژه حجم ترافیک در این مسیر کاهش پیدا می‌کند. استاندار گیلان با بیان اینکه برای تکمیل آزادراه رشت - قزوین کمبود منابع وجود ندارد، گفت: خوشبختانه ۴ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه به استان اختصاص‌یافته و ابلاغ‌شده است. او با ابراز امیدواری از روند اتمام هشت کیلومتر آزاده راه رودبار تصریح کرد: برای اجرا و تکمیل هشت کیلومتر این آزادراه، از مصالح کارگاه‌های پروژه‌های قبلی استفاده‌شده که این امر در تسریع تکمیل این پروژه بسیار کمک کرده است.

او با بیان اینکه برای اتمام این پروژه از بهترین پیمانکاران استفاده‌شده است، اظهار کرد: یکی از راه‌های اتمام هر پروژه‌ای استفاده از پیمانکاران با تجربه و کاربلد است که برای اتمام این پروژه از پیمانکارانی استفاده‌شده که امتحان خود را در پروژه‌های قبلی نشان داده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد